Toivomme sydämestämme, että jokainen sote-alan ammattilainen lukisi tämän viestin. Olemme otettuja ja tyytyväisen hämmentyneitä siitä, miten te otatte puhelumme ja viestimme vastaan. Tavastanne toimia välittyy meille inhimillisyys ja pyrkimys hyvään yhteistyöhön.
Koskee asiamme mitä tahansa, niin saamme aina lempeän vastauksen sote-alan yhteistyökumppaneiltamme. Te pahoittelette kiireitänne tai harmittelette sitä, ettette ole heti vastanneet koulutusviesteihimme. Se on meistä ihmeellistä, kun ottaa huomioon viime aikoina sote-alaa mullistaneet tapahtumat.
Sote-alan ammattilainen kouluttajan työkengissä
Toimistolla kuvaamme yhteistyötämme sote-alan ammattilaisten kanssa sanalla lempeä. Kovassa kilpailu- ja bisnesmaailmassa tällainen vuorovaikutus on raikasta ja jopa lohduttavaa. Tiukkatahtisen työpäivän keskelläkin kohtaaminen voi olla empaattista ja toista kunnioittavaa.
Onko niin, että sote-alalla on totuttu solahtamaan helposti toisen työkenkiin? Siksi vuorovaikutuksen pelisäännöt ovat hallussa. Silloin ei haluta tuottaa edes koulutusta tarjoavan yrityksen työntekijälle pettymystä.
Sote-alan positiivinen viesti ei muutu edes kiireessä
Vastaamme Edumarilla tuhansien ammattilaisten koulutustarpeista. Käymme sote-alalla lukuisia neuvotteluja vuoden mittaan. Puhumme muun muassa hoitajien, lääkäreiden, psykologien ja sosiaalityöntekijöiden kanssa. Viesti on sote-alan kiirepäivinäkin meille sama: kiva, kun soitit.
Joskus tunnemme piston sydänalassamme. Olemmeko itse Edumarilla aina yhtä kohteliaita, kärsivällisiä ja asiakkaat huomioon ottavia? Yhteistyö sote-alan ammattilaisten kanssa on saanut meidät kiinnittämään asiaan aiempaa tarkemmin huomiota. Kiitos teille siitä.
Edumar – Meiltä löydät monipuolisen, ajankohtaisen ja laadukkaan koulutustarjonnan. Jos et löydä sopivaa koulutusta valmiista tarjonnastamme, suunnittelemme tarpeitanne vastaavan koulutuksen. Ota yhteyttä!