Heinin missiona on rakentaa toimivampaa ja tuloksellisempaa työelämää yhdessä asiakkaittensa kanssa kehittämällä johtamista, työyhteisöjen toimivuutta ja asiakaskohtaamisia. Kauppatieteilijänä ja ammatticoachina Heini yhdistää valmennuksissaan businessosaamisen ihmisten toiminnan ymmärtämiseen – koska ihmiset tekevät tuloksen!
Valmennukset rakennetaan aina asiakkaan tarpeiden ja tavoitteiden pohjalta. Vahvan teoriaosaamisen lisäksi Heini ammentaa pitkästä johtamis- ja kehittämiskokemuksestaan monipuolisia työkaluja ja käytännönläheisiä esimerkkejä valmennettavien käyttöön. Vuorovaikutteisissa toteutuksissa hyödynnetään myös osallistujien kokemuksia ja innostetaan yhteiseen keskusteluun ja ideointiin. Tavoitteena on herätellä omia oivalluksia ja löytää uusia ajattelu- ja toimintatapoja osallistujien omaan arkeen vietäväksi.
Teemat: • Valmentava johtaminen ja esimiestyö, coaching
• Työyhteisön ja tiimin toimivuus, työyhteisötaidot
• Vuorovaikutus ja yhteistyö erilaisten ihmisten kesken
• Stressinhallinta ja palautumisen merkitys
• Muutosjohtaminen ja muutosten hallinta
• Itsetuntemus ja itsensä johtaminen
• Ajankäytön hallinta ja oman työn organisointi
• Työhyvinvoinnin ja henkilöstökokemuksen mittaaminen ja kehittäminen
• Erinomainen asiakaskohtaaminen ja asiakaskokemuksen kehittäminen
Koulutus: KTM, ammatticoach ACC (Associate Certified Coach) (DiSC-vuorovaikutusvalmentaja, The Five Behaviors of a Cohesive Team -valmentaja, Firstbeat Hyvinvointianalyysin asiantuntija)