- This event has passed.
Asiakkuuden johtaminen
25.9.2024 klo 09:00 - 26.9.2024 klo 16:00
Edumar Oy:n koulutus on suunnattu asiakkuuspäälliköille, – vastaaville tai kaikille heille jotka huolehtivat tavalla tai toisella heille nimitetyistä asiakkuuksista sote-sektorilla.
Asiakkuuden johtaminen -koulutuksessa on keskitytty etenkin neljään perustavanlaatuiseen sektoriin asiakkuudenhallinnassa: suunnitelmallisuus ja asiakkuuden hyvä hoito, myynnillinen ote, tiimityö sekä tiiminjohtamisen periaatteet ja vuorovaikutus & neuvottelutaidot.
Mukana 3 huippuammattilaista, joilla on pitkän linjan kokemus asiantuntija-alueestaan. Koulutuksesta saat eväitä järjestelmälliseen ja tehokkaaseen asiakkuudenhallintaan, pontta ja uusia ideoita myyntiin ja lisämyyntiin, valmentavaa otetta asiakkuustiimiesi johtamiseen sekä navigointia haastavissa vuorovaikutustilanteissa sekä aimo annoksen neuvottelutilanteiden psykologiaa
KESKIVIIKKO 25.9.2024
09:00 – 09:30 | Ilmoittautuminen ja aamukahvi ja
Puheenjohtajan alkusanat! Tervetuloa koulutukseen |
|
09:30 – 11:30 | ASIAKKUUDEN KULMAKIVET
(Aamupäivän aikana pidetään 10 minuutin tauko) |
Mika Rautiainen Toimitusjohtaja, valmentaja Mikalla on yli 20 vuoden monipuolinen kokemus myynnin johtamisesta sekä valmentamisesta, liiketoiminnan kehittämisestä, B2B-asiakaskokemuksesta ja B2B-asiakasymmärryksestä. |
11:30 – 12:30 | LOUNAS | |
12:30 – 15:00 | TEHOKAS TIIMITYÖ JA TIIMINJOHTAMINEN
Johtamistaitoja tiimityön arkeen Koulutuksessa huomioidaan myös ilman esimiesasemaa toimivan vetäjän työn erityispiirteet (Kahvitauko klo 13:50-14:10 ) |
Sanna Leino Johtajuusvalmentaja, Sertifioitu Business Coach, MBA Sanna vahvistaa ihmisiä ja ihmissuhteita erityisesti työpaikoilla. Valmentaa tiimejä ja yksittäisiä ihmisiä asemaan katsomatta ehkäisemään turhia sisäisiä ja ulkoisia ristiriitoja, jotta elämä olisi mahdollisimman hyvää ja sujuvaa sekä yhdessä että erikseen. |
15:10-15:20 | Puheenjohtajan yhteenveto – Päivä päättyy ja tervetuloa huomenna! |
TORSTAI 26.9.2024
08:30 – 09:00 | Tervetuloa ja aamukahvi | |
09:00 – 09:05 | Puheenjohtajan alkusanat | |
09:05 – 11:30 | ASIAKKUUDET JA MYYNTI
Arvomyynnin periaatteita Vaikuttava neuvottelutekniikka (Maisa pitää 15 minuutin tauon puheenvuoronsa aikana) |
Maisa Durchman Teologian maisteri ja ICF Coach Maisa on asiakaspalvelun, myynnin sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisa pitää ihmistaitoja esimiehen, myyjän ja asiakaspalvelijan tärkeimpinä ominaisuuksina. |
11:30 – 12:30 | LOUNAS | |
12:30 – 15:10 | VUOROVAIKUTUS KAIKEN YTIMESSÄ
Vuorovaikutus asiakaskohtaamisissa Onnistuneen vuorovaikutuksen avaimet (Kahvitauko klo 13:50-14:10) |
Maisa Durchman Teologian maisteri ja ICF Coach Maisa on asiakaspalvelun, myynnin sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisa pitää ihmistaitoja esimiehen, myyjän ja asiakaspalvelijan tärkeimpinä ominaisuuksina. |
15:10 – 15:20 | Puheenjohtajan yhteenveto, hyvää kotimatkaa |
HINNAT
Lähikoulutus Paasitorni
Early Bird hinta 579 € voimassa 16.5.2024 asti
Normaalihinta 682 €
Lähikoulutuksen hintaan sisältyy sähköinen koulutusmateriaali, kahvitukset sekä lounas.
Laskutuslisä 6€ per lasku. Kaikkiin hintoihin lisätään voimassa oleva ALV (nyt 24%)
Tarvitsetko majoitusta?
Saat 10% alennuksen päivän majoitushinnasta Scandic Paasin ja Scandic Hakaniemen päivänhinnasta mainitsemalla koodin: D000039597
Olethan ystävällisesti yhteydessä suoraan hotelleihin:
Scandic Paasi puh.09 2311700 ja Scandic Hakaniemi puh.09 68999034.
Peruutus- ja muutosehdot
Mikäli ilmoittautuminen peruutetaan vähintään 10 päivää ennen tapahtuman alkua, veloitamme toimistokuluina 15 % + ALV tapahtuman hinnasta. Tämän jälkeen osallistumismaksu veloitetaan täysimääräisenä. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti.
Osallistumisoikeuden siirtyminen. Maksetun osallistumisoikeuden voi siirtää toiselle henkilölle samassa organisaatiossa, mikäli osallistuja on estynyt osallistumaan seminaariin. Henkilövaihdoksesta tulee ilmoittaa järjestäjälle kirjallisesti osoitteeseen info@localhost.