Ladataan Tapahtumat

« All Events

Rakenna voittavaa asiakaskokemusta!

7.10.2021

Verkkovalmennuksessa tutustutaan asiakaspalveluun asiakaskokemuksen tärkeänä osana. Hankalien tilanteiden ratkaisu menestyksekkäästi on tärkeä osa onnistumista. Valmennuksessa työstetään top 5 asiakaspalvelun haasteita osallistamalla asiakaspalvelijat haasteiden ratkaisuun. Tässä valmennusmallissa mennään myös syvemmin jokaisen asiakaspalvelijan itsearvioihin, ja autetaan ymmärtämään, kuinka omia vahvuuksia voidaan vahvistaa ja kehittämiskohteita kehittää.

 

Toteutus

  • Ennakkotehtävä osallistujille ennen valmennusta, sen analysoiminen
  • 7. lokakuuta: Onlinevalmennus, 1 päivä
  • Henkilökohtaisen kehittämissuunnitelman laatiminen

 

Hinnat

Webinaari
Etuhinta 209+ ALV. 24% voimassa 24.6. saakka
Normaalihinta 238€ +ALV. 24%
Hintaan sisältyy sähköinen koulutusmateriaali ja tallenteiden rajattu katseluoikeus.

 

Ohjelma 7.10.2021

8:30-9:00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9:00-11:30 AAMUPÄIVÄ

  1. Miksi asiakaspalvelun tulee olla ensiluokkaista? Asiakaskokemus kilpailuetuna.
  2. Asiakaspalveluvuorovaikutus tärkeänä osana asiakaskokemusta
  3. Sanaton viestintä luottamuksen perustana
  4. Haastavat asiakaspalvelutilanteet – ja kuinka niistä selvitään?

Pidämme osion aikana 20 minuutin tauon

11:30-12:30 Lounas
12:30 – 15:30 ILTAPÄIVÄ

  1. Onnistuneen asiakaskohtaamisen ratkaisevat tekijät
  2. Itsetuntemus ja toimiva vuorovaikutus erilaisten ihmisten kesken
  3. Parhaat käytännöt asiakaskohtaamisiin – ja vältä näitä!

Henkilökohtaisen kehittämisuunnitelman laadinta!

Pidämme osion aikana 20 minuutin kahvitauon

15:30-15:50 Keskustelua, kysymyksiä ja loppuyhteenveto

 

Tulokset:

  • Yhteinen tahtotila ja käsitys tärkeimmistä asiakaspalvelun ja vuorovaikutuksen pelisäännöistä
  • Suurimmat asiakaspalvelun haasteet ja kiitoksen aiheet: näistä menestymisen ammentaminen
  • Suunnitelma omien vahvuuksien vahvistamisesta ja kehittämiskohteiden kehittämisestä asiakaspalvelijana
  • Tiedon kasvu ja ymmärrys siitä, mikä on merkittävää onnistuneen asiakaspalvelun varmistamiseksi ja kuinka omaa toimintaansa voi parantaa joka päivä

 

HINNAT:

Webinaari
Etuhinta 209+ ALV. 24% voimassa 21.5. saakka
Normaalihinta 238€ +ALV. 24%
Hintaan sisältyy sähköinen koulutusmateriaali ja tallenteiden rajattu katseluoikeus.

 

 

Asiantuntija

Minna Haapsaari

♦ Asiakaspalveluvuorovaikutus ♦ Johtamisvalmennus ♦ Tiimityö ♦ Vuorovaikutustaidot työyhteisössä ♦ Muutosviestintä

 

Kommentit

Tiedot

Päivämäärä:
7.10.2021

Tapahtumapaikka

Verkkokoulutus

Tiedot

Päivämäärä:
7.10.2021

Tapahtumapaikka

Verkkokoulutus

Peruutus- ja muutosehdot

Mikäli ilmoittautuminen peruutetaan vähintään 10 päivää ennen tapahtuman alkua, veloitamme toimistokuluina 15 % + ALV tapahtuman hinnasta. Tämän jälkeen osallistumismaksu veloitetaan täysimääräisenä. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti.

Osallistumisoikeuden siirtyminen. Maksetun osallistumisoikeuden voi siirtää toiselle henkilölle samassa organisaatiossa, mikäli osallistuja on estynyt osallistumaan seminaariin. Henkilövaihdoksesta tulee ilmoittaa järjestäjälle kirjallisesti osoitteeseen info@edumar.fi.