Ladataan Tapahtumat

« All Events

Rakenna voittavaa asiakaskokemusta!

7.10.2021

Valmennuksessa tutustutaan asiakaspalveluun asiakaskokemuksen tärkeänä osana. Hankalien tilanteiden ratkaisu menestyksekkäästi on tärkeä osa onnistumista. Valmennuksessa työstetään top 5 asiakaspalvelun haasteita osallistamalla asiakaspalvelijat haasteiden ratkaisuun. Tässä valmennusmallissa mennään myös syvemmin jokaisen asiakaspalvelijan itsearvioihin, ja autetaan ymmärtämään, kuinka omia vahvuuksia voidaan vahvistaa ja kehittämiskohteita kehittää.

Toteutus:

  • Ennakkotehtävä osallistujille ennen valmennusta, sen analysoiminen
  • 7. lokakuuta: Kasvokkais/online/hybridivalmennus, 1 päivä
  • Henkilökohtaisen kehittämissuunnitelman laatiminen

—-

Ennen valmennusta osallistujat täyttävät ennakkokyselyn. Valmennuksessa käsitellään ennakkokyselyn vastausten perusteella korostuneita teemoja, joita voivat olla esim:

  1. Miksi asiakaspalvelun tulee olla ensiluokkaista? Asiakaskokemus kilpailuetuna.
  2. Asiakaspalveluvuorovaikutus tärkeänä osana asiakaskokemusta
  3. Sanaton viestintä luottamuksen perustana
  4. Haastavat asiakaspalvelutilanteet – ja kuinka niistä selvitään?
  5. Onnistuneen asiakaskohtaamisen ratkaisevat tekijät
  6. Itsetuntemus ja toimiva vuorovaikutus erilaisten ihmisten kesken
  7. Parhaat käytännöt asiakaskohtaamisiin – ja vältä näitä!

—-

Tulokset:
– Yhteinen tahtotila ja käsitys tärkeimmistä asiakaspalvelun ja vuorovaikutuksen pelisäännöistä
– Suurimmat asiakaspalvelun haasteet ja kiitoksen aiheet: näistä menestymisen ammentaminen
-Suunnitelma omien vahvuuksien vahvistamisesta ja kehittämiskohteiden kehittämisestä asiakaspalvelijana
-Tiedon kasvu ja ymmärrys siitä, mikä on merkittävää onnistuneen asiakaspalvelun varmistamiseksi ja kuinka omaa toimintaansa voi parantaa joka päivä

 

HINNAT:

Koulutus Paasitornissa
Etuhinta 253€ + ALV. 24% voimassa 21.5. saakka
Normaalihinta 298+ ALV. 24%
Hintaan sisältyy sähköinen koulutusmateriaali, tallenteiden rajattu katseluoikeus sekä koulutuspäivän aikaiset tarjoilut: aamiainen, lounas ja kahvihetki.

Webinaari
Etuhinta 209+ ALV. 24% voimassa 21.5. saakka
Normaalihinta 238€ +ALV. 24%
Hintaan sisältyy sähköinen koulutusmateriaali ja tallenteiden rajattu katseluoikeus.

 

 

Asiantuntija

Minna Haapsaari

♦ Asiakaspalveluvuorovaikutus ♦ Johtamisvalmennus ♦ Tiimityö ♦ Vuorovaikutustaidot työyhteisössä ♦ Muutosviestintä

 

Kommentit

Tiedot

Päivämäärä:
7.10.2021

Tapahtumapaikka

Paasitorni
Paasivuorenkatu 5 A
Helsinki, 00530
+ Google Map

Tiedot

Päivämäärä:
7.10.2021

Tapahtumapaikka

Paasitorni
Paasivuorenkatu 5 A
Helsinki, 00530
+ Google Map

Peruutus- ja muutosehdot

Mikäli ilmoittautuminen peruutetaan vähintään 10 päivää ennen tapahtuman alkua, veloitamme toimistokuluina 15 % + ALV tapahtuman hinnasta. Tämän jälkeen osallistumismaksu veloitetaan täysimääräisenä. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti.

Osallistumisoikeuden siirtyminen. Maksetun osallistumisoikeuden voi siirtää toiselle henkilölle samassa organisaatiossa, mikäli osallistuja on estynyt osallistumaan seminaariin. Henkilövaihdoksesta tulee ilmoittaa järjestäjälle kirjallisesti osoitteeseen info@edumar.fi.