Ladataan Tapahtumat

« All Events

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

Asiakkuuden johtaminen

10.10.2023 klo 09:00 - 11.10.2023 klo 16:00

UUTUUSKOULUTUS!
Edumar Oy:n tuore koulutus on suunnattu asiakkuuspäälliköille, – vastaaville tai kaikille heille jotka huolehtivat tavalla tai toisella heille nimitetyistä asiakkuuksista sote-sektorilla.

Asiakkuuden johtaminen -koulutuksessa on keskitytty etenkin neljään perustavanlaatuiseen sektoriin asiakkuudenhallinnassa: suunnitelmallisuus ja asiakkuuden hyvä hoito, myynnillinen ote, tiimityö sekä tiiminjohtamisen periaatteet ja vuorovaikutus & neuvottelutaidot.

Mukana neljä huippuammattilaista, joilla on pitkän linjan kokemus asiantuntija-alueestaan. Koulutuksesta saat eväitä järjestelmälliseen ja tehokkaaseen asiakkuudenhallintaan, pontta ja uusia ideoita myyntiin ja lisämyyntiin, valmentavaa otetta asiakkuustiimiesi johtamiseen sekä navigointia haastavissa vuorovaikutustilanteissa sekä aimo annoksen neuvottelutilanteiden psykologiaa

 

TIISTAI 10.10.2023

09:00 – 09:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi ja

Puheenjohtajan alkusanat! Tervetuloa koulutukseen

09:30 – 11:30 ASIAKKUUDET JA MYYNTI

Arvomyynnin periaatteita
Tuotemyynnistä arvomyyntiin
Ostajan arvot
Myyjän vastuu arvon synnyttäjänä
Arvon synnyttäminen myyntineuvotteluissa

Vaikuttava neuvottelutekniikka
Tavoitteellinen B2B myyntimalli
Taitava kysymystekniikka ja tarpeen tunnistaminen
Aktiivisuus kaupanteossa
Myyntikammo ja syntymättömät kaupat

(Maisa pitää 10 minuutin tauon puheenvuoronsa aikana)

Maisa Durchman
Teologian maisteri ja ICF Coach
Maisa on asiakaspalvelun, myynnin sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja

Maisa Durchman
Teologian maisteri ja ICF Coach
Maisa on asiakaspalvelun, myynnin sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja
11:30 – 12:30 LOUNAS
12:30 – 15:00 ASIAKKUUKSIEN SUUNNITTELMALLINEN HOITO JA KEHITTÄMINEN

Myyvän yrityksen tavoitteet
Ostavan organisaation odotukset
Tavoitteiden ja odotusten yhteensovittaminen
Asiakkuuksien seuranta ja arviointi

Systematiikkaa ja suunnitelmallisuutta asiakkuuksien hoitoon
Suunnitelmallinen toimintakulttuuri
Asiakkuuksien suunnittelun aikahorisontti
Asiakashoitosuunnitelman keskeiset elementit
Asiakasviestintä ja asiakaskohtaamiset vuositasolla

Asiakkuuksien hoitomallien rakentaminen ja käyttöönotto
Asiakaskannan ryhmittely ja hoitomallien rakentaminen
Ajan ja resurssien kohdentaminen oikeisiin asiakkuuksiin ja myyntiprojekteihin
Hoitomallien käyttöönotto ja kehittäminen
Asiakkuuksien suunnitelmallinen hoito ja kehittäminen

(Iltapäivän aikana pidetään 20 minuutin kahvitauko 13:50-14:10)

Mikko Mäntyneva
FT, KTL
Mikko on liiketoiminnan kehittämisen yliopettaja, kouluttaja, puhuja ja tietokirjailija
15:00-15:10 Puheenjohtajan yhteenveto – Päivä päättyy ja tervetuloa huomenna!

 


KESKIVIIKKO 11.10.2023

08:30 – 09:00 Tervetuloa ja aamukahvi
09:00 – 09:05 Puheenjohtajan alkusanat
09:05 – 11:00 TEHOKAS TIIMITYÖ JA TIIMINJOHTAMINEN

Johtamistaitoja tiimityön arkeen
Oman tyylin löytäminen
Ongelmista oivalluksiin
Rajojen asettaminen
Toimiva delegointi

Koulutuksessa huomioidaan myös ilman esimiesasemaa toimivan vetäjän työn erityispiirteet.

(Aamupäivän aikana pidetään 10 minuutin tauko)

Sanna Leino
Johtajuusvalmentaja, Sertifioitu Business Coach, MBA
Sanna pitkän linjan ihmisosaaja, joka vahvistaa työyhteisön sisäisiä siteitä
11:00 – 12:00 LOUNAS
12:00 – 15:10 VUOROVAIKUTUS  &  HAASTAVAT TILANTEET

Vuorovaikutus ja tunteiden johtaminen
Vuorovaikutuksen dynamiikka
Miten tunteet elävät meissä
Tunteiden tarttumismekanismi
Omien ja toisten tunteiden johtaminen

Neuvottelutaidon psykologiaa
Aivot ja ajattelu
Tunneälykkyys neuvottelutilanteissa
Syväkuuntelun merkitys
Kuinka neuvottelutilannetta ohjataan viisaasti

KAHVITAUKO  13:30-13:50

Navigointi haastavissa vuorovaikutustilanteissa
Mitä konfliktitilanteissa tapahtuu
Voimakkaiden tunteiden deaktivointi
Taktiikkaa tunneryöppyjen taltuttamiseen
Myötämielisyyden voimasta

Anna Lohman
Psykologi ja ekonomi
Anna on erikoistunut työelämän ja organisaatioiden kehittämiseen. Tavoitteena hyvä ja tuottava työelämä kaikille organisaation jäsenille.
15:10 – 15:20 Puheenjohtajan yhteenveto, hyvää kotimatkaa

 

HINNAT

Lähikoulutus Paasitorni
Early Bird hinta 489€ voimassa 19.5.2023 asti
Normaalihinta 543€
Lähikoulutuksen hintaan sisältyy sähköinen koulutusmateriaali, kahvitukset sekä lounas.

Hintoihin lisätään voimassa oleva ALV ja laskutuslisä 6€ per lasku + ALV

 

 

Tarvitsetko majoitusta?
Saat 10% alennuksen päivän majoitushinnasta Scandic Paasin ja Scandic Hakaniemen päivänhinnasta mainitsemalla koodin: D000039597
Olethan ystävällisesti yhteydessä suoraan hotelleihin:
Scandic Paasi puh.09 2311700 ja Scandic Hakaniemi puh.09 68999034.

Kommentit

Tiedot

Alkaa:
10.10.2023 klo 09:00
Loppuu:
11.10.2023 klo 16:00

Tapahtumapaikka

Paasitorni
Paasivuorenkatu 5 A
Helsinki, 00530
+ Google Map

Tiedot

Alkaa:
10.10.2023 klo 09:00
Loppuu:
11.10.2023 klo 16:00

Tapahtumapaikka

Paasitorni
Paasivuorenkatu 5 A
Helsinki, 00530
+ Google Map

Peruutus- ja muutosehdot

Mikäli ilmoittautuminen peruutetaan vähintään 10 päivää ennen tapahtuman alkua, veloitamme toimistokuluina 15 % + ALV tapahtuman hinnasta. Tämän jälkeen osallistumismaksu veloitetaan täysimääräisenä. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti.

Osallistumisoikeuden siirtyminen. Maksetun osallistumisoikeuden voi siirtää toiselle henkilölle samassa organisaatiossa, mikäli osallistuja on estynyt osallistumaan seminaariin. Henkilövaihdoksesta tulee ilmoittaa järjestäjälle kirjallisesti osoitteeseen info@edumar.fi.