Ladataan Tapahtumat

« All Events

Minä palautteenantajana ja vastaanottajana

11.3.2020 klo 08:00 - 16:00

Ensimmäistä kertaa Edumarilla!

Koulutus on kohdistettu erityisesti apteekkareille, apteekin hoitajille ja esimiehille. Kuinka palautetta annetaan ja vastaanotetaan työpaikallasi. Miten minä voin kehittyä palautteenantajana? Mikä on vaikeaa ja millaista palautetta annan herkästi? Miten vastaanotan palautetta? Kenellä on oikeus antaa palautetta?

Kouluttaja Minna Haapsaari on kehittänyt vuorovaikutusta työyhteisöissä jo vuodesta 2003. Teoriaosaaminen on vahvalla pohjalla yliopistossa opetetun vuosikymmenen ansiosta. Koulutuksissa ei kuitenkaan ladella totuuksia vain oppikirjoista, vaan näkemykset kumpuavat ihan käytännön työelämästä. Haapsaari on toiminut liike-elämän ja julkisten yhteisöjen erilaisissa viestintätehtävissä mm. markkinointiviestintätoimistoissa, kansainvälisissä hankkeissa sekä projektitutkijana. Lisäksi Haapsaari on toiminut viestinnän opettajana useissa korkeakouluissa kuten Jyväskylän yliopiston Kielikeskuksessa ja Itä-Suomen yliopiston Aducatessa.

 

8:30-9:00 Aamukahvi, pientä suolaista ja hedelmiä
9:00-9:05 Koulutuksen avaus ja puheenjohtajan alkusanat:
proviisori Virpi Sundqvist, Riihimäen Aarre Apteekki
9:05 – 10:00 Palaute on kaiken vuorovaikutuksen a ja o

  • Kuinka palautetta annetaan ja vastaanotetaan työpaikallasi
  • Palautteenantamisen sudenkuopat
  • Pelkän asiakaspalautteen korostuminen
10:00-10:15 Tauko
10:15-11:00 Minä palautteenantajana

  • Mikä on vaikeaa, millaista palautetta annan herkästi?
  • Onko palaute aina negatiivista?
  • Osaanko antaa positiivista palautetta?
11:00-12:00 Minä palautteen vastaanottajana

  • Mikä on vaikeaa, millaista palautetta on helppoa ottaa vastaan?
  • Kuka saa antaa palautetta?
  • Miten voisin kehittyä palautteen antajana ja vastaanottajana
12:00-13:00 Lounas
13:00 – 14:00 Kenelle palautteen antaminen kuuluu työyhteisössä?

  • Millaista palautetta toivoisin enemmän? Miksi?
  • Millaista palautetta kerätään työntekijöiltä/asiakkailta/yhteistyökumppaneilta
14:00 – 14:20 Kahvitauko
14:20 – 15:20 Kohti parempaa palautekulttuuria
15:20 – 15:50 Case-esimerkkien purkaminen
15:50 -16:00 Yhteenveto, keskustelua ja päivä päättyy

 

Asiantuntija:

Minna Haapsaari

Haapsaari on kouluttanut paljon erilaisia kohderyhmiä lääkäreistä apteekin henkilökuntaan. Kouluttajan vahvuusalueita ovat asiakaspalveluvuorovaikutus, johtamisvalmennus, tiimityö, vuorovaikutustaidot työyhteisössä ja muutosviestintä.

 

Tiedot

Päivämäärä:
11.3.2020
Aika:
08:00 - 16:00
Kotisivu:
https://edumar.fi/koulutus/apteekkari/

Tapahtumapaikka

Paasitorni
Paasivuorenkatu 5 A
Helsinki, 00530
+ Google Map

Hinnat

Etuhinta
280€ + alv 29.10.2019 asti
Normaalihinta
330 € + alv Hintaan sisältyy sähköinen koulutusmateriaali, kahvitukset sekä lounas

Tiedot

Päivämäärä:
11.3.2020
Aika:
08:00 - 16:00
Kotisivu:
https://edumar.fi/koulutus/apteekkari/

Tapahtumapaikka

Paasitorni
Paasivuorenkatu 5 A
Helsinki, 00530
+ Google Map

Hinnat

Etuhinta
280€ + alv 29.10.2019 asti
Normaalihinta
330 € + alv Hintaan sisältyy sähköinen koulutusmateriaali, kahvitukset sekä lounas

Peruutus- ja muutosehdot

Mikäli ilmoittautuminen peruutetaan vähintään 10 päivää ennen tapahtuman alkua, veloitamme toimistokuluina 15 % + ALV tapahtuman hinnasta. Tämän jälkeen osallistumismaksu veloitetaan täysimääräisenä. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti.

Osallistumisoikeuden siirtyminen. Maksetun osallistumisoikeuden voi siirtää toiselle henkilölle samassa organisaatiossa, mikäli osallistuja on estynyt osallistumaan seminaariin. Henkilövaihdoksesta tulee ilmoittaa järjestäjälle kirjallisesti osoitteeseen info@edumar.fi.