Ladataan Tapahtumat

« All Events

Aito asiakaskokemus

13.5.2020

Valmennuksen tarkoituksena on kirkastaa käsitystä hyvästa asiakaskokemuksesta. Koulutus antaa uusia ideoita ja näkökulmia, sekä konkreettisia työkaluja asiakaspalveluun. Saat tukea asiakaskohtaamisten kehittämiseen ja vahvistat tasalaatuisen ja positiivisen asiakaskokemuksen syntymistä.

Ilmoittaudu mukaan käytännönläheiseen Aito asiakaskokemus-koulutukseen ja syvennä asiakaspalvelijan taitojasi!

 

KESKIVIIKKO 13.5.
8:30-9:00 Aamupala ja ilmoittautuminen

9:00- 11:30

 

  • Hyvän asiakaskokemuksen merkitys
    -Miten hyvä ja huono asiakaskohtaaminen vaikuttavat meihin?
    •Mistä hyvä asiakaskokemus syntyy?
    •Onnistuneen asiakaskohtaamisen vaiheet ja ratkaisevat tekijät
    –Tekninen ja toiminnallinen laatu
    –Läsnäolon taika –Tunteet tarttuvat ja jäävät mieleen
    •Itsetuntemus ja toimiva vuorovaikutus erilaisten ihmisten kesken –Vuorovaikutustyylit
    Aamupäivän aikana 15 minuutin tauko
11:30-12:30 Lounas
12:30-14:10 Entä jos ei mennyt niin kuin Strömsössä?

  • Haasteelliset asiakaskohtaamiset
  • Poikkeustilanteiden hoitaminen ja mokien korjaaminen
  • Asiakaslupauksemme

10 minuutin tauko osion aikana

14:10-14:25 Kahvitauko
14:25-15:30 Parhaat käytännöt asiakaskohtaamisiin

  • Millaisen asiakaskokemuksen haluamme antaa asiakkaillemme?
  • Miten toteutan sen käytännössä omassa työssäni?
  • Toimiva työyhteisö ja työn ilo luovat pohjan onnistuneille asiakaskokemuksille
  • Keskusteluja ja harjoituksia asiakaskohtaamisista
15:30-15:35
Päivä päättyy ja hyvää kotimatkaa

Asiantuntijat

Heini Salmu

Heini on johtamisen, työyhteisöjen ja myynnin käytännönläheiseen kehittämiseen erikoistunut valmentaja ja coach. Hän on valmentanut sekä julkisen että yksityisen sektorin organisaatioiden johtoa, esimiehiä ja asiantuntijoita eri toimialoilla vuodesta 2007 lähtien. Tätä ennen hän toimi yli kymmenen vuotta johtotehtävissä pankkialalla.

Tiedot

Päivämäärä:
13.5.2020

Tapahtumapaikka

Paasitorni
Paasivuorenkatu 5 A
Helsinki, 00530
+ Google Map

Hinnat

Etuhinta
247€ + alv 6.3 asti
Normaalihinta
290€ + alv 11.5. asti
Ilmoittaudu
https://www.lyyti.fi/reg/Aito_asiakaskokemus_1878

Tiedot

Päivämäärä:
13.5.2020

Tapahtumapaikka

Paasitorni
Paasivuorenkatu 5 A
Helsinki, 00530
+ Google Map

Hinnat

Etuhinta
247€ + alv 6.3 asti
Normaalihinta
290€ + alv 11.5. asti
Ilmoittaudu
https://www.lyyti.fi/reg/Aito_asiakaskokemus_1878

Peruutus- ja muutosehdot

Mikäli ilmoittautuminen peruutetaan vähintään 10 päivää ennen tapahtuman alkua, veloitamme toimistokuluina 15 % + ALV tapahtuman hinnasta. Tämän jälkeen osallistumismaksu veloitetaan täysimääräisenä. Peruutus tulee tehdä kirjallisesti.

Osallistumisoikeuden siirtyminen. Maksetun osallistumisoikeuden voi siirtää toiselle henkilölle samassa organisaatiossa, mikäli osallistuja on estynyt osallistumaan seminaariin. Henkilövaihdoksesta tulee ilmoittaa järjestäjälle kirjallisesti osoitteeseen info@edumar.fi.